De komende bijeenkomsten

Bijeenkomst - Zelf verzekerd ondernemen
18 september
Benieuwd of jij gedekt bent met jouw AOV- en aansprakelijkheidsrisico’s?

Wil jij ook zeker weten of jouw risico’s op het vlak van arbeidsongeschiktheid en aansprakelijkheid goed zijn afgedekt? Kom dan op 18 september naar de kennissessie Verzekerd Ondernemen. Daarin informeren Walter Lammerse, beleidsadviseur bij Achmea en Arjen van Westerlaak, verzekeringsadviseur zakelijke relaties, bij Berkhof en Partners je over de belangrijkste ontwikkelingen over deze onderwerpen. Maar je zult ook getriggerd worden je eigen polis er nog eens op na te slaan om daarna eventuele keuzes te maken.

Waarom verzekerd ondernemen?
Als ABC vinden we het belangrijk om kennis te delen die jou als ondernemer sterker maakt. En over verzekeringen bijvoorbeeld bestaat veel onduidelijkheid. En uit de enquête kwam naar voren dat er behoefte is aan kennis hierover. Daarom hebben wij Walter en Arjen bereid gevonden ons mee te nemen in belangrijke ontwikkelingen en inhoudelijk over verzekeringen.

Programma Verzekerd Ondernemen
Het programma ziet er als volgt uit:
Deel 1 door Walter Lammerse (als adviseur verbonden aan diverse werkgroepen bij het Verbond van Verzekeraars en is gesprekspartner van onder andere het ministerie van SZW). Hij belicht de volgende onderwerpen:

– Terugblik op de eerdere WAO, WAZ e.v.
– Waar staan we nu
– Verschillen in vormen (starters a.o.v, looptijden, dekkingsvarianten, ongevallen AOV, dus de productkenmerken)
– Broodfondsen en gelijksoortige initiatieven
– Prinsjesdag

Deel 2 door Arjen van Westerlaak die je informeert over:
– Aansprakelijkheid: wat/wie/waarom/hoe
– Gevolgen wanneer je aansprakelijk gesteld wordt, of als jij iemand aansprakelijk wilt stellen
– Hoe zit het met cyberrisico’s (datalekken en verder) en bijbehorende verzekeringen?
– Wat is er op een reguliere AVB gedekt en wat zeker niet?
– Hoe ziet jouw polis eruit?

Locatie
ABC stelt het zeer op prijs dat Arnoud Peters, vestigingsmanager van Office Center Apeldoorn, onze gastheer wil zijn.

Ben je er ook bij? Dat zien we als bestuur graag. En zoals altijd, ken je iemand voor wie dit programma ook van betekenis kan zijn? Die verwelkomen wij graag als gast. Naast de interessante informatie, ervaren ‘niet-leden’ dan waar ABC voor staat. ‘Zeg het voort’ zullen we maar zeggen. Zo werken we samen aan een groter en meer betekenisvol ABC!

Datum:
18 september 2019

Locatie:
Office Centre Apeldoorn,
Tweelingenlaan 10, Apeldoorn

Programma:
Inloop: 19.00 uur
Start programma: 19.30 – 21.30 uur

De netwerkwerkbijeenkomst voor ondernemend Apeldoorn
17 oktober
Op 17 oktober 2019 organiseert de Economische Alliantie samen met OBAN, ABC en de Rabobank dé netwerkwerkbijeenkomst voor ondernemend Apeldoorn. Samen maken en houden we onze stad economisch sterk!

Wat kan je verwachten?
Niet alleen gaan verschillende initiatieven en projecten op de zeepkist, ook jij kan jouw idee voor een project of initiatief presenteren! Én kans maken op een Ondernemen-055-cheque ter waarde van €1000,- om jouw idee verder uit te werken. Heb jij een idee dat aansluit bij de thema’s uit de Uitvoeringsagenda Economie van Apeldoorn? Geef dit aan op het aanmeldformulier en dan laten we weten of jij jouw idee mag pitchen voor de jury.

Reserveer het alvast in je agenda!
Reserveer 17 oktober 2019 in je agenda. Je bent vanaf 18:00 uur welkom bij AREA055 op het Zwitsalterrein. We starten de avond met een warme hap en sluiten de avond af met een netwerkborrel. Jij bent er toch ook bij? Aanmelden? Doen@ondernemen055.nl.

Uitvoeringsagenda Economie Apeldoorn 2017-2022
Bedrijfsleven, organisaties in zorg, onderwijs en gemeente hebben een gezamenlijke Uitvoeringsagenda gemaakt voor de versterking van de economie van Apeldoorn. De ambitie en uitdaging van de agenda is om de economische positie van Apeldoorn uit te bouwen en te versterken. Daarbij richten we ons op drie overkoepelende thema’s namelijk: het realiseren van een excellent vestigingsklimaat- en plaats, het vernieuwen en versterken van de arbeidsmarkt en de inzet op duurzaamheid en circulariteit. De Uitvoeringsagenda heeft als doel om te stimuleren, verbinden en communiceren. We streven daarom naar een voortdurende stroom aan projecten die onze economie helpen versterken. Die ondersteunen we!

Bedrijfsbezoek - AutoPalace
November
Informatie volgt
Bijeenkomst
December
Informatie volgt

Bestel je ticket voor het eerstvolgende evenement

Op de hoogte blijven van de komende evenementen?